Thursday 21 November 2013

Assalamualaikum..
hye kawan-kawan.. da lame tak update blog sebab lappy kena format..huhuhuh..lame plak tu.. tiga hari kot... terpaksa la bersabar.. arini baru dpt lappy... susahnya hidup tanpa lappy..especially for student..laen la kalau yg  ade gadjet canggih-canggih tu kan.. well...sekarang ni kan zaman IT.. teknologi da canggih da..huhuhu.. da la aku ni buta IT.. kena sentiase update dgn current issues.. kadang-kadang ade teknologi yg kte senang nak paham..kadang2 ade yg xphm lgsung..huhuhu.. aku tak minat sgt bidang2 yg berkaitan dengan benda-benda mcm ni..tp tak leh lari..kene blaja jgk..
alhamdulilah skrg aku da tahu la cket2 cane nak mempercantikkan lagi blog aku ni...berkat pertolongan kawan aku sorang ni..alhamdulilah blog aku better compare before this..tanx a lot to that person..hahahhaha....

1 comment:

  1. wahhh...cm dpt lepy bru la ni...hehehe....thniah...blog ni cntk sgt3......jeles ar...hehe..pe2 pun,thniah ya...

    ReplyDelete