Tuesday 10 December 2013

HARI-HARI YANG MEMENATKAN.

Assalamualaikum..Lame tak update blog sebab sibuk dengan latihan drama selama seminggu berturut-turut..dan ahernye alhamdulilah berakhir jugak tik drama semalam pagi.. sangat memenatkan.. daripada 4 kumpulan, kumpulan aku dapat nombor 3. alhamdulilah.. kami memang target tak nak menang sebab nanti kena perform depan naib chanselor.. jadi, kami tak nak tambah pressure pada diri masing-masing.. nak fokus pada stadi plak..exam nak dekat da.. 

lepas tu, skrg ni nga sibuk latihan perbarisan untuk penutupan sukem.. demi sayang pada kolej, aku pun join perbarisan.. walaupun, semalam memang sangat2 memenatkan tapi aku gagahkan jua unuk pergi latihan..habis je kawad aku terus tido..semalam memang hari yang sangat meletihkan..

lepas tu pagi ni pulak, alhamdulillah aku punya presentation untuk projek microsoft access da settle.. selama 2 3 malam aku bersengkang mata untuk siapkan projek tu, alhamdulillah sume nye berbaloi.. tak ku lupa jugak kepada dua orang ahli group aku yang banyak sangat menolong dan beri kerjasama dengan baik.. tanx a lot kepada wahyuni dan halawati.. 

hujung wekend ni pulak aku da mula sibuk dengan preparation untuk program cancer awareness..huhhuuhu.. semoga aku kuat menjalani kehidupan ini dengan baik..hehehhehe.. ok..thats all.. ;))

1 comment:

  1. alhmdllh..bnyak penglaman brhrga yg diperolehi...manfaatkan ya...insyaA awk boleh buat.... :)

    ReplyDelete