Monday 7 October 2013

PERKARA YANG MENARIK PADA HARI INI :)


Pertama sekali ialah saya nak kongsi dengan kawan-kawan tentang apa yang telah saya perolehi  dalam  kelas Pembangunan Diri 1 pada hari ini.. bagi saya ini merupakan salah satu cara pembelajaran yang menarik.. kami diminta untuk membuat kesimpulan tentang apa yang telah dipelajari tentang topik satu iaitu tentang komunikasi.. kami dipecahkan kepada 8kumpulan..dan kumpulan saya ialah kumpulan 7.. kemudian..kami diminta untuk memikirkan satu perkataan yang boleh menggambarkan tentang kumpulan kami..selain itu kami juga diminta untuk mencipta logo kumpulan.. dan inilah hasilnya..





Opportunist adalah nama kumpulan kami. ia bermaksud kami sebagai student business sentiasa mengambil peluang dan ruang yang ada untuk maju dalam business.
Globe menggambarkan kami mengambil peluang yang ada bukan sahaja dari dalam negara, bahkan di seluruh dunia.
Gambar tangan menunjukkan bahawa kami sentiasa bersiap siaga untuk merebut peluang.


inilah serba sedikit hasil pembelajaran pada hari ini.. memang awesome sangat...! :)




Selain itu, perkara yang saya nak kongsikan ialah tentang Majlis Wacana bersama Menteri Kewangan Kedua Malaysia..

mendapat maklumat tentang apa sebenarnya yang sedang berlaku di negara kita..
dapat mengetahui perkembangan ekonomi negara dan global pada masa kini dengan lebih jelas..so great... :)




























No comments:

Post a Comment