Saturday 21 September 2013

COMPUTER APPLICATION


Bismillahhirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.. :)

Pertama sekali saya nak ucapkan "Selamat Datang" kepada diri saya sendiri ke alam maya yang baru bagi saya iaitu blog..hehe.. Pengalaman pertama bagi saya untuk mencipta blog sendiri.. Sebelum ni pena tengok kawan-kawan punya blog..cerita-cerita mereka tantang blog..dan mungkin pada waktu itu belum terfikir lagi bahawa blog merupakan salah satu medium yang bagus untuk berkomunikasi di alam maya..


Mungkin kalau tidak kerana Kursus Aplikasi Komputer, sekarang saya masih belum terniat nak cipta blog sendiri.. disini, saya bermula dengan "0"..memang tiada kemahiran dengan penggunaan blog ini..namun, InsyaALLAH saya akan terus mencuba mengakses sebanyak yang mungkin ilmu-ilmu tentang blog.. :)



Alhamdulilah tugasan pertama untuk kursus aplikasi komputer dah siap dan submit.. 

zaman sekarang ni zaman IT..semuanya dihujung jari..mahu tak mahu kena jugak belajar untuk celik IT ni..sekurang-kurangnya dapat dimanfaatkan pada masa depan..insyaALLAH.. :)


ok..itu saja buat setakat ni..bye kawan-kawan.. :)



3 comments: